Dorim ca sa avem rezultate remarcabile si clientii nostri sa fie foarte multumiti. Asadar, avem un colectiv de specialisti cu peste 20 de ani de experienta in domeniu in constructii in piata din Romania.
In sectiunea PROIECTE se pot vedea unele din lucrarile realizate pe parcursul anilor. Iata cateva din avantajele folosirii acestui serviciu de project management. Ce atributii are un project manager in constructii ?
- Ajuta la alegerea unui teren fara probleme, care ar implica costuri mari de realizare proiect;
- Propune si ajuta la selectarea firmei / firmelor de proiectare; organizeaza selectia pe criterii de calitate si pret;
- Propune, alcatuieste si raspunde pentru semnarea variantei finale a contractului de proiectare;
- Se asigura ca documentatia proiectului este completa, indiferent ca este faza preliminara de proiectare sau faza finala;
- Constata aspectele de proiectare si constructie care nu sunt adecvate proiectului;
- Face supervizarea etapele cheie (Milestones) ale proiectului, propune masurile de corectare si de continuare functie de situatia de fapt analizata atunci;
- Supervizeaza si ajuta in procesul de obtinere a autorizatiei de construire si a tuturor celorlalate avize si autorizatii necesare realizarii obiectivului; in mod uzual vor fi si autorizatii de executie pentru bransament la utilitati, in caz ca bransamentele sunt subdimensionate, sau nu sunt prezente pe proprietate;
- Propune si ajuta la selectarea firmei / firmelor de executie, inclusiv cele pentru legarea la utilitati, firme ce sunt dintre cele autorizate; organizeaza selectia in functie de calitate, pret, termene de executie si alte criterii;
- Propune, alcatuieste si raspunde pentru semnarea variantei finale a contractului de executie;
- Contribuie la planificarea proiectului de constructie si bugetului; urmareste inscrierea in timp si in buget conform graficului stabilit la inceputul investitiei;
- Identifica resursele necesare executiei constructiei, propune solutii alternative functie de costurile diverselor variante constructive;
- Gestioneaza bugetul investitiei si verifica facturile primite de client;
- Urmareste reducerea costurilor, unde este posibil, evident fara a afecta calitatea proiectului;
- Asigura respectarea standardelor de calitate si siguranta;
- Supravegheaza realizarea constructiei de la inceput pana la finalizarea ei;
- Propune, creeaza echipele de lucru si aloca sarcini, atunci cand proiectantii sau constructorii actioneaza fara a urmari o derulare logica, etapizata a proiectului;
- Supravegheaza procesul de proiectare, autorizare si constructie conform planificarii stabilite cu beneficiarul si cei implicati la momentul incredintarii lucrarii;
- Colaboreaza cu persoanele responsabile de realizarea fiecari etape a constructiei;
- Coordoneaza partile implicate in proiect: proiectanti, consultanti, contractori, sub-contractori, muncitori daca este cazul; gestioneaza relatia cu autoritatile de control;
- Monitorizeaza activitatile de constructie si organizeaza intalniri periodice cu echipele implicate in proiect.
- Finalizeaza proiectul din punct de vedere al formalitatilor legale, astfel incat cartea constructiei sa fie completa si corect intocmita; ajuta la verificarea calculul final al investitiei si regularizarea taxelor catre organul fiscal teritorial
- Se ingrijeste de realizarea proiectului (“As built”), adica cel din faza finala, asa cum a fost construita investitia, tinand cont ca toate modificarile facute in timpul executiei in santier (chiar si cele aparute in mod neasteptat din diverse cauze) sa fie prinse in planuri si masurate corespunzator, conform legii;
- Asigura buna desfasurare a receptiei la terminarea lucrarilor, a receptiilor partiale, receptia finala dupa caz, receptia bransamentelor la utilitati, etc